Ik hou van Parijs

20120309-160932.jpg

Dit boek, geschreven door Lindsey Kelk, is een echte Chicklit. Ik kwam het tegen in een koopjesbak en kon het gewoon niet laten deze mee te nemen. Dit heeft natuurlijk alles te maken met de titel, want ik hou van Parijs (duuh)! Gisteravond had Vriendje een voetbal/xbox avondje gepland staan, dus zat er voor mij niets anders op dan me in een hoekje van de bank te verstoppen met een boek. En dit boek leest als een trein, want inmiddels heb ik alle 316 bladzijden al uitgelezen.

Zoals ik al zei is het een echte Chicklit, en hoewel dit genre boeken vaak ongeveer hetzelfde verhaal hebben (meisje met vrij weinig zelfvertrouwen krijgt een relatie met een rockster, en zij ziet overal aanwijzingen dat hij nog gevoelens heeft voor zijn bitchy maar oooh zo sexy ex), vind ik het heerlijk om erbij weg te zwijmelen in mijn hoekje op de bank! En deze Chicklit speelt zich ook nog grotendeels af in mijn favo Franse hoofdstad, met happy end! Feest van herkenning dus!

Dit boek is niet perse een must-read, maar wel lekker luchtig voor tussendoor.

