Reflected in You

20121027-144257.jpg
Jaah! Eindelijk is mijn nieuwe boek bezorgd! De tweede Crossfire novel, ‘Reflected in You’, is geschreven door Sylvia Day en is het vervolg op ‘Bared to You’. Zoals je misschien nog wel weet was ik over het eerste deel zeer te spreken, dus deed ik een vreugdedansje toen ik eindelijk in dit boek mocht beginnen.

Het vorige deel eindigde ermee dat Eva en Gideon binnenliepen op een schokkend privé feestje van de huisgenoot van Eva, en dat is ook precies waar dit boek begint. Ondanks dat lijkt het erop dat het eindelijk wat soepeler loopt tussen Eva en Gideon. Maar dat valt tegen als meerdere ex-relaties de zaken weer op scherp zetten. Daarnaast blijkt er nog een oude bekende van Eva in New York te zijn opgedoken, eentje die ze liever kwijt dan rijk is. Als Gideon zich dan ook nog lijkt af te zonderen lijkt het einde van de relatie in zicht.

Dat is in grote lijnen het verhaal dat zich tussen alle sexy gebeurtenissen door afspeelt. Je krijgt als lezer dus genoeg spanning en sensatie. Het verhaal is, vind ik, geloofwaardiger dan Vijftig tinten en Eva is een sterkere hoofdpersoon. In dit deel komt Eva (en wij dus ook) eindelijk iets meer te weten over het verleden van Gideon, maar er is nog veel meer te ontdekken over zijn donkere verleden. Nu is het dus wachten op het derde boek, gelukkig staat die op de planning.

