Winter chalet

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1b7/33631415/files/2014/12/img_2865.jpg
Het zal je niet verbazen dat ik regelmatig boeken koop, en dat doe ik wel eens bij een grote (boeken)winkel online. En die webshop had dit boek in de aanbieding. Dus toen ik een cadeautje voor iemand anders ging bestellen, gooide ik ook per ongeluk Winter chalet van Linda van Rijn ook in mijn online winkelmandje.

Een groepje van vier vriendinnen gaat gezellig samen op wintersport. Terwijl de eerste drie vriendinnen alvast vooruit zijn gereisd, komt Annemieke later. Ze weet dat twee van haar vriendinnen, Isa en Chantal, aan het stappen zijn en dat Karen in het chalet op haar wacht. Wanneer ze echter een half uur eerder bij het chalet aankomt dan afgesproken, wacht haar een zeer onaangename verrassing. Van de skivakantie komt helaas niks meer terecht, en wie van haar vriendinnen is daadwerkelijk zoals ze zich voordoet? Wat als een gezellige en ontspannen vakantie begon, is een vreselijke horror vakantie geworden.

Spannende thriller voor tussendoor die erg snel wegleest. Het is niet een heel moeilijk boek, ook niet heel dik trouwens, maar het verhaal is wel heel spannend! Geen boek wat je halverwege moet wegleggen om te gaan slapen, want je wil perse weten hoe het afloopt. Vergeleken met andere literaire thrillers niet perse het boek dat je gelezen moet hebben, maar wel goed te doen.

