Let it snow

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1b7/33631415/files/2014/12/img_2948.jpgIk heb het perfecte feel good boek van de Kerstvrouw gekregen! Let it snow, geschreven door John Green, Maureen Johnson en Lauren Myracle. Het zijn drie ‘Holiday romances’ die zich allemaal afspelen rondom dezelfde gebeurtenis en daarom met elkaar verbonden zijn, echt super leuk (hmm sorry dat hoort pas aan het einde van deze post te staan, maar ik heb ‘m net uit en ben zo enthousiast!)

Het is kerstavond als een van de grootste sneeuwstormen van de afgelopen vijftig jaar alles verandert in een groot ijskoud winter wonderland. De trein waarmee Jubilee naar haar grootouders gaat, kan niet meer verder rijden en strandt bij Gracetown. Om de veertien cheerleaders te ontvluchten die ook in de trein zitten, besluit Jubilee uit te stappen en belandt ze bij het dichtstbijzijnde Waffle House. De trein en de cheerleaders zetten allerlei gebeurtenissen in gang, waardoor oude romances doodbloeden en nieuwe romances het daglicht zien. Waardoor vreemdelingen elkaar ontmoeten en iedereen een bijzondere kerst heeft. O en waardoor Tegan haar teacup pig krijgt (zo schattig!).

Zoals ik al zei, een feel good boek rondom het thema kerst. Perfect voor de kerstvakantie dus! En drie verhalen voor de prijs van één, maar wel drie verhalen die op wonderbaarlijke wijze met elkaar verbonden zijn, en dat vind ik leuk. Een boek vol humor en kerstgevoel. Een goed boek om het jaar mee af te sluiten, ook al betekent het dat ik mijn challenge van 60 boeken helaas niet gehaald heb (boehoe! Ik moet er nog zeven).

Misschien was mijn doel toch ietsiepietsie te enthousiast, al heb ik gemiddeld wel één boek per week gelezen, ook best netjes toch? Dus voor het nieuwe jaar ga ik voor een ander soort leeschallenge, dit keer niet kwantitatief maar kwalitatief (denk ik). Ik vond onderstaande challenge van Popsugar via Pinterest en het lijkt me wel een uitdaging. En het zijn ‘maar’ 50 boeken, moet te doen zijn toch? Aanvullend op deze challenge is het ook een van mijn doelen om mijn op kleur gesorteerde boekenkast aan te vullen met meer roze boeken!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1b7/33631415/files/2014/12/img_2950.jpg

Ik wens iedereen een heel goed jaar toe, met mooie verhalen, personages en avonturen. Tot volgend jaar!

En voor alle niet-lezers onder ons…

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1b7/33631415/files/2014/12/img_2951.jpg

Follow my blog with Bloglovin
5mv7gyanvth

