Ik ben zwanger!

 Op m’n verjaardag heb ik van Vriendje* een bijzonder boek gekregen. ‘Ik ben zwanger!’ van Carley Roney. En niet zonder reden natuurlijk, want we verwachten in februari ons eerste kindje! 

Waaah zwanger! Welkom bij de achtbaan die zwangerschap heet. Het boek bespreekt per maand wat je kunt verwachten, waar je aan moet denken, hoe groot je baby ongeveer is en wat andere aanstaande moeders in dezelfde maand hebben meegemaakt. Het stelt je gerust als het gaat om veelvoorkomende kwaaltjes. Kortom een nuttig boek om even per maand te kijken wat je te wachten staat! En ook op een leuke en toegankelijke manier geschreven. Hoewel ik het boek nog niet uit heb (heb net stiekem vast maand 5 gelezen), vind ik het een nuttig boek om af en toe even door te lezen en dingetjes na te kijken.

Er zullen vast ook heel veel andere nuttige boeken, apps en sites zijn, maar deze heb ik van Vriendje gekregen en geeft me (naast de verloskundige natuurlijk) tot nu toe alle info die ik nodig heb. Dus wat mij betreft een aanrader voor zwangere vrouwen! (En voor partners ook niet heel verkeerd om een keertje in te kijken natuurlijk, al kunnen die ook altijd nog hun toevlucht zoeken tot ‘Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!’ van Kluun)

*ja ik weet ‘t, nu we getrouwd zijn moet ik eigenlijk nog een andere naam verzinnen voor Vriendje…

 De eerste kleertjes voor baby!  En de eerste babyfoto! 

