Shopaholic grijpt in

Vorige maand was ik jarig, en als je jarig bent krijg je cadeautjes! Gelukkig vraagt mijn visite altijd welke boeken ik graag wil (de kans dat ik een boek al heb is te groot), en dit keer stond de nieuwste Shopaholic op mijn verlanglijstje. Ondanks dat Becky niet echt een van mijn favo personages is, zoals je in mijn vorige Shopaholic blog kunt lezen, wilde ik haar in ‘Shopaholic grijpt in’ toch nog een kans geven. Ik ben erg benieuwd wat voor draai Sophie Kinsella dit keer aan het verhaal heeft gegeven. 


Beckys vader is vermist, samen met de man van haar beste vriendin Suze. Becky en haar familie zijn vastbesloten om hem te vinden en huren een camper om hem achterna te reizen. Het wordt een ware roadtrip met als bestemming Las Vegas! Maar de mannen lijken niet gevonden te willen worden en ook onderweg loopt niet alles even soepel. Wat heeft Beckys vader te verbergen en waarom doet Suze opeens zo onaardig tegen haar? Tijd om in te grijpen met een vergezocht plan dat alleen maar kan slagen omdat Becky het bedacht heeft…

Tja… Het blijft Shopaholic. Ik geloof dat ik mijn pogingen ga staken om Becky leuk te vinden. Het verhaal is voor mij gewoon te vergezocht. Maar je kan in ieder geval niet zeggen dat ik het geen kans heb gegeven!

