Drie vrienden, een huis (en een klusjesman)

Sinds Miss Communicatie ben ik eigenlijk een beetje fan van Astrid Harrewijn. Ik was dan ook super blij dat ik ‘Drie vrienden, een huis (en een klusjesman)’ voor mijn verjaardag kreeg! Nou ja, in mijn geval een klusjesbaby ;-).

Noor zegt alles op voor een tijdelijke baan in het Van Gogh museum, en verhuisd naar Amsterdam. Ver weg van haar vriend, familie en vaste baan in Limburg. Dit lijkt het startsein te zijn voor een reeks drastische veranderingen in haar leven. Ze gaat samen met haar zusje Kiki en oude studievriend Joost in een oud pand in Amsterdam wonen, en daar krijgen ze gratis een klusjesman bij. Haar nieuwe baan is een rollercoaster van spannende gebeurtenissen en bepaald haar nieuwe leven. Vooral als ze achter een groot museumgeheim komt! 

Een roman met een chicklit-vibe en met spanning, ik hou ervan! Hoewel het plot geen hele drastische wendingen neemt, blijf je toch tot het einde geboeid. Bonus is dat je kennis van Vincent van Gogh ook wordt bijgespijkerd. Als het leven van alle dertigers zo verloopt als dat van Noor, dan beloofd dat nog wat voor de komende jaren! 

